Merhabalar.

Son 2 aydır başlattığım bitcoin yatırımını (yüksek değil ayda 100 TL) bu ay yükseldiği için bekletiyorum.

Korktuğum konu bekletirken ya rekorunu sürdürüp 300 bine yükselirse?

En azından şöyle bi 240 bine düşse alacağım ancak düşeceği yok gibi.

Sizce bu ayki alımı devam ettireyim mi?

Para biriktiriyorum bu yüzden her ay 100 tl atacağım btc ye ilk 2 ay yakında ancak bu ay ilk ayın neredeyse 100k fazlası ondan soruyorum