Evet doğru, mumun açılış fiyatı eğer direncin üstündeyse almak uygun olur. Çizimle kafanızı fazla yormadan size TradingView üzerinde destek ve dirençleri otomatik olarak çizen bir indikatör söyleyeceğim.
Onu izlerseniz benim geçen gün 40K dan 37K altına gerileceğini söylediğimin ardından gerilediği o fikri 3 indikatörü baz alarak söyledim.
MavilimW
Trendlines - JD
Know Sure Thing
Müsait olduğum bir zamanda Trendlines - JD'yi açıklarım, sizde ekleyip bi izlersiniz.