G3da adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın @Mufugo; Kaldıraçlı işlemlerden kesinlikle uzak durmanızı tavsiye ediyorum..
Ayrıca sizin gibi bu piyasayı yeni yeni öğrenmeye çalışanlar için çok tehlikeli...
Bırakın bir şey hesaplamayın hatta öğrenmeye anlamaya çalışmayın...
Normal Spot piyasa'da yatırımınızı yapın stop belirleyin koyun az kazanın, riskiniz az olsun sağlık olsun.
Hocam valla yanlış anlamayın ama baya merak sardım ve gerçekten şunu bir denemek istiyorum.

Zaten kaybetsem bile en fazla elimdekinden olurum. Kazansam da 10 20 lira anca kazanacağım.

Sadece emin olmak adına son bir soru sorayım o halde. Ben örneğin 100 TL'yi 1000TL gösterip işlem yaptım ve stop limit belirlemedim. Kaybettiğim para 100TL'den fazla olabilir mi? Sisteme borçlanmak gibi bir durum var mı? Yani ben 1000TL gösterdim diye sisteme 150 TL borçlanır mıyım? Yoksa 100 TL gider bende elimdeki paradan mı olurum sadece?

Zaten böyle bir sisteme başta tüm elimdekini yatırmaktansa küçük küçük oynayıp sistemi tanıyıp ve çözüp, ardından büyük yatırımlar planlıyorum. Yani yanlış anlamayın, amacım sistemi öğrenme fikrinize saygı duyuyorum.

@G3da;