Konunun sıkı takipçileri, yani bu işi bilenlere bir soru sormak istiyorum.

Ben bu olaya fena kafa sardım, şu anda düşüşe geçtiği içinde sattım ve biraz daha düştükten sonra tekrar ivme kazanırsa eğer yukarıya doğru alım yapmayı planlıyorum.

Ancaaak, biraz daha derine girip binance bu sabah itibarı ile hesap onaylattım. Grafiğe bakıyorum hala düşecekmiş gibi duruyor. Fakat ben diyorum ki biraz daha garanti oynayayım. Örneğin yatırmak istediğim 100 TL'yi Kaldıraç sistemine dahil edeyim.
Ancak kafada deli sorular. İnternette izlediğim bir kaç video var izlemeye halen devam ediyorum. Fakat benim merak ettiğim şöyle bir şey var.

Ben kaldıraç ile 10 TL olan bakiyeyi x10 ile 100 TL yaptım. Bu limit stop olayı ile mi kazanç elde ediliyor onu tam anlayamadım.

Örneğin ben kaldıraç ile paramı 100 TL yaptıktan sonra dedim ki, Örn btc 10K ve ben eğer 12K olursa alım yap 8K olursa sat dedim. Böylelikle ben aslında 100 TL'de 20 TL kaybedecekken 2 TL kaybettim. Ancak 12K olduğu içinde 20 TL mi kazanmış oluyorum?

Ayrıca 12K olunca alım yap dediğim zaman (yani yükseliyor alayım kâr elde ederim dedim) hangi bakiyeden işlem yapıyor? Sonuçta kaldıraç ile paramı 100 TL gibi gösterip tamamını da işleme koydum. Bana geride reelde 90TL kaldı. 90 TL'den mi alım yapıyor yoksa 100 TL den mi yoksa asıl yatırdığım para olan 10 TL'den mi?

@G3da;