• 07-03-2018, 21:16:15
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük konuşma hiçbir borsa tam güvenli olamaz bu piyasadaysan daha önce olan hack olaylarını bilmen gerekir.
    Bazı kullanıcılar 2fa kullandığı ve api kullanmadığı halde sorun yaşadığını yazıyor. -
    https://www.reddit.com/r/BinanceExch...mpression=true
    Daha olay çok yeni bakalım kaç BTClik bir hack olmuş.

    2FA veya BOT olup olmaması değil.
    Bu botlar onlarca borsada işlem yapma kapasitesine sahipken bu olay sadece Binancede oluyorsa, bu sadece Binancenin suçudur.

    Merkezi olmayan borsalar ile bu sorunların ortadan kalkacak büyük oranda.
  • 07-03-2018, 21:17:14
    #20
    api sisteminde açık olacağını hiç sanmıyorum. çok kullanılan programların birisinin sunucusuna girilmiştir.
  • 07-03-2018, 21:17:25
    #21
    Ben sunu savunuyorum. Binance gibi sistemleri cok büyük gördügümden de degil.

    BTC ve diger önemli kriptolari istedikleri seviyeye cekmek istiyorlar. Bence kulaga ve göze cok carpan bu sektörün oyun seklini bu sene yeniden yazmayi amacliyorlar.
  • 07-03-2018, 21:34:42
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Elimde 25 küsür VIA var zamanında haberim olsa şaşardım zaten
  • 07-03-2018, 23:17:06
    #23
    Platin üye
    Reddit'den duyuru yapıldı arkadaşlar , sadece trade bot kullananlar etkilendiğini belirttiler.
    Ve o botu kullanan tüm kullanıcılarının api işlemlerinin kısıtlandığınıda belirttiler merak edilecek birşey yok.
  • 08-03-2018, 01:40:46
    #24
    Kabus gibi bir gündü.

    diplerden alım bende yaptım bir iki coinde fakat hack olayını sonradan duydum. api yüzünden zarar görenlerin zararını binance karşılılıyor şu anda.
  • 08-03-2018, 02:16:07
    #25
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabus gibi bir gündü.

    diplerden alım bende yaptım bir iki coinde fakat hack olayını sonradan duydum. api yüzünden zarar görenlerin zararını binance karşılılıyor şu anda.
    twitter hesabına flood yapıyorlar, free coin vereceğiz diye.71 ETH gönderilmiş durumda hesaba.Hack devam ediyor anlayacağınız
  • 08-03-2018, 09:48:22
    #26
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    twitter hesabına flood yapıyorlar, free coin vereceğiz diye.71 ETH gönderilmiş durumda hesaba.Hack devam ediyor anlayacağınız
    Buna hack mi diyorsunuz siz Fake hesap acip official hesabin aynisini yapip milleti kandiriyorlar. O parayi yollayanlarin salakligi. Niye durduk yere sana 0.5 eth göndermene karsilik adam 5 eth yollasin. Ustelik baslikta tam bi clickbait. Binance hacklenmedi insanlari telasa sokmayin. Arastirip emin olup oyle konu acin.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 08-03-2018, 11:56:25
    #27
    DieAnotherDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buna hack mi diyorsunuz siz Fake hesap acip official hesabin aynisini yapip milleti kandiriyorlar. O parayi yollayanlarin salakligi. Niye durduk yere sana 0.5 eth göndermene karsilik adam 5 eth yollasin. Ustelik baslikta tam bi clickbait. Binance hacklenmedi insanlari telasa sokmayin. Arastirip emin olup oyle konu acin.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Ben binance hacklendi demedim, insanların aklı hackleniyor, varsa tabii.