• 08-03-2018, 11:59:21
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Botun yapımcısına kimse toz kondurmuyor sanırım?
  • 08-03-2018, 12:41:42
    #29
    En son knight online da olmuştu benzeri bir olay. Sabah bi kalktık kasada item yok adamın üzeri don gömlek

    Arkadaş da katılıyorum bot yapımcısına kimsenin laf ettiği yok. Hep söylüyorum bedava peynir fare kapanında olur.
  • 08-03-2018, 14:26:26
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bot kullanmayanlarda kayba uğramış botla ilgili değil gibi.
  • 08-03-2018, 14:49:41
    #31
    fenaymış epeydir hesaba girmiyordum, neler dönmüş bakalım bi.
  • 09-03-2018, 04:04:10
    #32
    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot kullanmayanlarda kayba uğramış botla ilgili değil gibi.
    bot kullanmayanın kaybı açgözlülük. Başka birşey değil. Günde %2 orana tamah edip ay sonu temiz %70 ortalamayı almak varken tek seferde %150 yapma heyecanı nedir. Bakınız: Açgözlülük.