Binance hacklendi, Via Pumplandı, Diğerleri Dumplandı..
31
●4.223
- 08-03-2018, 12:41:42En son knight online da olmuştu benzeri bir olay. Sabah bi kalktık kasada item yok adamın üzeri don gömlek

Arkadaş da katılıyorum bot yapımcısına kimsenin laf ettiği yok. Hep söylüyorum bedava peynir fare kapanında olur. - 09-03-2018, 04:04:10bot kullanmayanın kaybı açgözlülük. Başka birşey değil. Günde %2 orana tamah edip ay sonu temiz %70 ortalamayı almak varken tek seferde %150 yapma heyecanı nedir. Bakınız: Açgözlülük.Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
