Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot kullanmayanlarda kayba uğramış botla ilgili değil gibi.
bot kullanmayanın kaybı açgözlülük. Başka birşey değil. Günde %2 orana tamah edip ay sonu temiz %70 ortalamayı almak varken tek seferde %150 yapma heyecanı nedir. Bakınız: Açgözlülük.