Konu
Binance hacklendi, Via Pumplandı, Diğerleri Dumplandı..
09-03-2018, 04:04:10
#32
delikanli53
Seul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bot kullanmayanlarda kayba uğramış botla ilgili değil gibi.
bot kullanmayanın kaybı açgözlülük. Başka birşey değil. Günde %2 orana tamah edip ay sonu temiz %70 ortalamayı almak varken tek seferde %150 yapma heyecanı nedir. Bakınız: Açgözlülük.