Her şerde bir hayır vardır diyelim. Botlar yüzünden piyasa bir türlü canlanamıyordu. Bir taraftan alım bir taraftan satış emirleri ile coinler günlerce takılıp kalıyor belli satoshi aralıklarda. Piyasayı istedikleri gibi yönlendiriyorlar.
Dijital paraların en en i temel problemi gerçek paradaki güvenliğin 100 de 1 i olamaz her zaman açığa müsait Dijital para Hackerların servetine servet katıyor
Hack yok. Yanlış Bilgi vermeyin.
Bir kaç salağın yükünü borsaya yüklemek olmaz
Hesap ve bakiyeler duruyor
Büyük konuşma hiçbir borsa tam güvenli olamaz bu piyasadaysan daha önce olan hack olaylarını bilmen gerekir.
Bazı kullanıcılar 2fa kullandığı ve api kullanmadığı halde sorun yaşadığını yazıyor. - https://www.reddit.com/r/BinanceExch...mpression=true