• 07-03-2018, 20:47:33
    #10
    Viacoin
    24h High
    0.0250000
    Buradan satış verip satabilen varsa lüks malikane alma hazırlıkları başlamıştır.
  • 07-03-2018, 20:48:53
    #11
    Her şerde bir hayır vardır diyelim. Botlar yüzünden piyasa bir türlü canlanamıyordu. Bir taraftan alım bir taraftan satış emirleri ile coinler günlerce takılıp kalıyor belli satoshi aralıklarda. Piyasayı istedikleri gibi yönlendiriyorlar.
  • 07-03-2018, 20:50:29
    #12
    hacklenme değil. kullanıcıların salaklığı. programı yazan arkadaş uzaktan bütün botlara via aldırmış. binance hacklendi demek yanlış olur.
  • 07-03-2018, 20:51:57
    #13
    İyi ki bot kullanmıyorum
  • 07-03-2018, 20:54:10
    #14
    Dijital paraların en en i temel problemi gerçek paradaki güvenliğin 100 de 1 i olamaz her zaman açığa müsait Dijital para Hackerların servetine servet katıyor
  • 07-03-2018, 20:54:17
    #15
    Hack yok. Yanlış Bilgi vermeyin.
    Bir kaç salağın yükünü borsaya yüklemek olmaz
    Hesap ve bakiyeler duruyor
  • 07-03-2018, 20:58:41
    #16
    bi 50 dolarım vardı hem de bnb'de şimdi o da düşer..
  • 07-03-2018, 20:59:00
    #17
    Bot kullananlar için çok güzel oldu.
  • 07-03-2018, 21:01:41
    #18
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hack yok. Yanlış Bilgi vermeyin.
    Bir kaç salağın yükünü borsaya yüklemek olmaz
    Hesap ve bakiyeler duruyor
    Büyük konuşma hiçbir borsa tam güvenli olamaz bu piyasadaysan daha önce olan hack olaylarını bilmen gerekir.
    Bazı kullanıcılar 2fa kullandığı ve api kullanmadığı halde sorun yaşadığını yazıyor. -
    https://www.reddit.com/r/BinanceExch...mpression=true