Maalesef uzun süredir hodl halinde olan birisi olarak yine kötü bir haberle karşılaştık.
Son zamanların en güvenilir borsası Binance hacklendi. API sisteminde bot kullanan üyelerin tüm paraları satılıp, yerine VİA alındı. Via bir anda 120 kat arttı. Bunun sonrası altcoinler ve BTC düşüşe geçti..
Bir süre daha ortalık kan gölü olacak anlaşılan, merkezi olmayan bir borsanın değerini yine anladık gibi..
Twitterdan denk gelen birkaç örnek
https://i.hizliresim.com/y0Jklk.png
https://i.hizliresim.com/Pl2j6d.png
Umarım piyasa çabuk toparlar..
Binance hacklendi, Via Pumplandı, Diğerleri Dumplandı..
31
●4.223
- 07-03-2018, 20:38:13Maalesef öyle hocam. Piyasa açısından çok çok kötü oldu. Böyle bir zamanda denk gelmesi üstelik.baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binance güncelleme döneminde de sorun yaşamıştı, uzun süre aktif olmadığı için. Bu da tuzu biberi oldu. Ayrıca binance withdrwlı geçici olarak önlem amaçlı durdurdu. - 07-03-2018, 20:42:09Herkes kontrol ederse hesapları iyi olur. Ama hacklenenlerin tamamı şuan için al-sat bot kullanan kişiler hocam. Diğerlerinde sorun yok sanırım. Kötü bir olay.Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-03-2018, 20:47:22API ler hala çalışıyor ve bende program kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yok. Büyük ihtimal piyasada en çok satılan programlardan birisi olmalıCinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle