• 07-03-2018, 20:34:30
    #1
    Maalesef uzun süredir hodl halinde olan birisi olarak yine kötü bir haberle karşılaştık.

    Son zamanların en güvenilir borsası Binance hacklendi. API sisteminde bot kullanan üyelerin tüm paraları satılıp, yerine VİA alındı. Via bir anda 120 kat arttı. Bunun sonrası altcoinler ve BTC düşüşe geçti..

    Bir süre daha ortalık kan gölü olacak anlaşılan, merkezi olmayan bir borsanın değerini yine anladık gibi..

    Twitterdan denk gelen birkaç örnek

    https://i.hizliresim.com/y0Jklk.png
    https://i.hizliresim.com/Pl2j6d.png

    Umarım piyasa çabuk toparlar..
  • 07-03-2018, 20:35:54
    #2
    @K0bra131; @Aulendin;
  • 07-03-2018, 20:36:42
    #3
    No 1 Borsada bu yaşanıyorsa vay halimize
  • 07-03-2018, 20:38:13
    #4
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    No 1 Borsada bu yaşanıyorsa vay halimize
    Maalesef öyle hocam. Piyasa açısından çok çok kötü oldu. Böyle bir zamanda denk gelmesi üstelik.

    Binance güncelleme döneminde de sorun yaşamıştı, uzun süre aktif olmadığı için. Bu da tuzu biberi oldu. Ayrıca binance withdrwlı geçici olarak önlem amaçlı durdurdu.
  • 07-03-2018, 20:40:43
    #5
    API açığı nedeniyle tüm API ile bağlanan hesaplara VIA coinini fahiş fiyatlardan aldırıp pumplamışlar.
  • 07-03-2018, 20:42:01
    #6
    Takip ettim saniye saniye %500 leri gördü ilk önce anlam veremedim sonradan Twitterdan geldi görüntüler Bot kullananlar bin pişman olmuştur herhalde
  • 07-03-2018, 20:42:02
    #7
    Gold üye
    vay arkadaş olaya bak.
  • 07-03-2018, 20:42:09
    #8
    Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    API açığı nedeniyle tüm API ile bağlanan hesaplara VIA coinini fahiş fiyatlardan aldırıp pumplamışlar.
    Herkes kontrol ederse hesapları iyi olur. Ama hacklenenlerin tamamı şuan için al-sat bot kullanan kişiler hocam. Diğerlerinde sorun yok sanırım. Kötü bir olay.
  • 07-03-2018, 20:47:22
    #9
    Cinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes kontrol ederse hesapları iyi olur. Ama hacklenenlerin tamamı şuan için al-sat bot kullanan kişiler hocam. Diğerlerinde sorun yok sanırım. Kötü bir olay.
    API ler hala çalışıyor ve bende program kullanıyorum herhangi bir sıkıntı yok. Büyük ihtimal piyasada en çok satılan programlardan birisi olmalı