Maalesef uzun süredir hodl halinde olan birisi olarak yine kötü bir haberle karşılaştık.
Son zamanların en güvenilir borsası Binance hacklendi. API sisteminde bot kullanan üyelerin tüm paraları satılıp, yerine VİA alındı. Via bir anda 120 kat arttı. Bunun sonrası altcoinler ve BTC düşüşe geçti..
Bir süre daha ortalık kan gölü olacak anlaşılan, merkezi olmayan bir borsanın değerini yine anladık gibi..
Twitterdan denk gelen birkaç örnek
https://i.hizliresim.com/y0Jklk.png https://i.hizliresim.com/Pl2j6d.png
Umarım piyasa çabuk toparlar..