Her şerde bir hayır vardır diyelim. Botlar yüzünden piyasa bir türlü canlanamıyordu. Bir taraftan alım bir taraftan satış emirleri ile coinler günlerce takılıp kalıyor belli satoshi aralıklarda. Piyasayı istedikleri gibi yönlendiriyorlar.