Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük konuşma hiçbir borsa tam güvenli olamaz bu piyasadaysan daha önce olan hack olaylarını bilmen gerekir.
Bazı kullanıcılar 2fa kullandığı ve api kullanmadığı halde sorun yaşadığını yazıyor. -
https://www.reddit.com/r/BinanceExch...mpression=true
Daha olay çok yeni bakalım kaç BTClik bir hack olmuş.

2FA veya BOT olup olmaması değil.
Bu botlar onlarca borsada işlem yapma kapasitesine sahipken bu olay sadece Binancede oluyorsa, bu sadece Binancenin suçudur.

Merkezi olmayan borsalar ile bu sorunların ortadan kalkacak büyük oranda.