Kabus gibi bir gündü.
diplerden alım bende yaptım bir iki coinde fakat hack olayını sonradan duydum. api yüzünden zarar görenlerin zararını binance karşılılıyor şu anda.
twitter hesabına flood yapıyorlar, free coin vereceğiz diye.71 ETH gönderilmiş durumda hesaba.Hack devam ediyor anlayacağınız