Reddit'den duyuru yapıldı arkadaşlar , sadece trade bot kullananlar etkilendiğini belirttiler.
Ve o botu kullanan tüm kullanıcılarının api işlemlerinin kısıtlandığınıda belirttiler merak edilecek birşey yok.