• 11-12-2017, 18:02:38
    #19
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar transferde fee`yi düşük tutarsak geç onaylanıyor burası tamam. Fakat eninde sonunda onaylanıyor değil mi ? Onaylanmayıp gönderilen btc`nin çöpe dönme ihtimali var mı ?
    Hadi diyelim eninde sonunda onaylanıyor, peki onaylandıktan sonra btcnin sert düşüşüne rast gelirse ne olacak? Veya 10,15 gün sonra onaylanırsa? Çıkış sebebi para transferini kolaylaştırmakmış sanırım, fakat daha da karmaşık hale getirdiği kesin
  • 11-12-2017, 18:27:34
    #20
    Kurumsal PLUS
    Mertcan03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi diyelim eninde sonunda onaylanıyor, peki onaylandıktan sonra btcnin sert düşüşüne rast gelirse ne olacak? Veya 10,15 gün sonra onaylanırsa? Çıkış sebebi para transferini kolaylaştırmakmış sanırım, fakat daha da karmaşık hale getirdiği kesin
    Btc`nin sert yükselmesi veya düşmesi benim için problem değil. Anlık hareketlere göre al-sat yapmıyorum. Yada elime gelen btc`nin seri bir şekilde başka bir yere gönderilmesi gibi bir durumum yok.
    Parça parça gelen btcleri stokluyorum. Btc 1 saatte gelmiş yada 15 günde gelmiş benim için dert değil. Yeter ki patlama çatlama olmadan gelsin.
    Btc 1 saatte gelsede 15 günde de gelse stoklayıp bekleteceğim. Böyle bir durum varken düşük fee ödemek benim daha çok işime gelir
  • 11-12-2017, 18:40:34
    #21
    Arkadaşlar bu aralar problem yok. 1 saate kalmadan onaylanıyor işlemler. Fee miktarını 0.005 ve üzeri tutarsanız beklemezsiniz.
  • 11-12-2017, 18:47:21
    #22
    Kurumsal PLUS
    KOLCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu aralar problem yok. 1 saate kalmadan onaylanıyor işlemler. Fee miktarını 0.005 ve üzeri tutarsanız beklemezsiniz.
    Hocam fee`yi düşük tutarsak hiç onaylanmama gibi bir durum oluyor mu ? Stok yaptığım için fee`yi düşük tutmak istiyorum btc geç gelsede problem değil.
  • 11-12-2017, 18:50:27
    #23
    Geç gelir ama gelir.
    evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam fee`yi düşük tutarsak hiç onaylanmama gibi bir durum oluyor mu ? Stok yaptığım için fee`yi düşük tutmak istiyorum btc geç gelsede problem değil.
  • 11-12-2017, 18:59:02
    #24
    Şimdi bitcoin 21 milyona ulaştığında tam olarak ne olucak Transferlerin durumu net doğru bilgisi olan varmı
  • 11-12-2017, 19:00:41
    #25
    www.hostmatik.com.tr
    Btc de dolaşımdaki miktar arttıkça daha çok gecikme olacak. Btc sisteminin en büyük hatası bu. Bu yüzden bir yıl sonrasını düşünemiyorum bile.
  • 11-12-2017, 19:19:59
    #26
    Arkadaşlar, duygunuzu bir kenara bırakın, bir coini hayatınızın pahasına savunmanızın hiçbir anlamı yok, fanboy’luklar yakışmaz r10 üyelerine. Ben IOTA’ya çevirdim tüm BTC’lerimi, 3.5’e falan katladım birkaç gün içinde, ama hala IOTA’yı körü körüne savunmuyorum. BTC’nin blockchain’i artık eskidi, teknoloji hızla ilerliyor, 10 yıllık teknolojiye yatırım yapmak iyi bir fikir değil, diğer yandan, bunu alt edecek teknolojiye sahip coin’e yatırım yapmak çok daha iyi ve kazançlı bir fikir olabilir.

    Bir yıl önce bitcoin ile yaptığım işlemlerde hiç beklediğimi hatırlamıyorum, benim de canımı sıkmaya başladı bu, çoğunluğa bakmayın, ne zaman bu çoğunluk haklı çıktı ki bu dünyada?

    Warren Buffet de anlatıyor işte, herkes açgözlü ise geride dur, herkes geride duruyorsa açgözlü ol, diye.
  • 11-12-2017, 19:44:34
    #27
    Abicim yok mu tüm alt coinler bilmem neleri alabileceğimiz bir site bu neyin derdidir ? Türk borsalarında BTC ETH başka bişey yok