Arkadaşlar transferde fee`yi düşük tutarsak geç onaylanıyor burası tamam. Fakat eninde sonunda onaylanıyor değil mi ? Onaylanmayıp gönderilen btc`nin çöpe dönme ihtimali var mı ?
Hadi diyelim eninde sonunda onaylanıyor, peki onaylandıktan sonra btcnin sert düşüşüne rast gelirse ne olacak? Veya 10,15 gün sonra onaylanırsa? Çıkış sebebi para transferini kolaylaştırmakmış sanırım, fakat daha da karmaşık hale getirdiği kesin