Arkadaşlar bu aralar problem yok. 1 saate kalmadan onaylanıyor işlemler. Fee miktarını 0.005 ve üzeri tutarsanız beklemezsiniz.
Hocam fee`yi düşük tutarsak hiç onaylanmama gibi bir durum oluyor mu ? Stok yaptığım için fee`yi düşük tutmak istiyorum btc geç gelsede problem değil.