Geç gelir ama gelir.
evileye98 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam fee`yi düşük tutarsak hiç onaylanmama gibi bir durum oluyor mu ? Stok yaptığım için fee`yi düşük tutmak istiyorum btc geç gelsede problem değil.