Hadi diyelim eninde sonunda onaylanıyor, peki onaylandıktan sonra btcnin sert düşüşüne rast gelirse ne olacak? Veya 10,15 gün sonra onaylanırsa? Çıkış sebebi para transferini kolaylaştırmakmış sanırım, fakat daha da karmaşık hale getirdiği kesin
Btc`nin sert yükselmesi veya düşmesi benim için problem değil. Anlık hareketlere göre al-sat yapmıyorum. Yada elime gelen btc`nin seri bir şekilde başka bir yere gönderilmesi gibi bir durumum yok.
Parça parça gelen btcleri stokluyorum. Btc 1 saatte gelmiş yada 15 günde gelmiş benim için dert değil. Yeter ki patlama çatlama olmadan gelsin.
Btc 1 saatte gelsede 15 günde de gelse stoklayıp bekleteceğim. Böyle bir durum varken düşük fee ödemek benim daha çok işime gelir