Arkadaşlar, duygunuzu bir kenara bırakın, bir coini hayatınızın pahasına savunmanızın hiçbir anlamı yok, fanboy’luklar yakışmaz r10 üyelerine. Ben IOTA’ya çevirdim tüm BTC’lerimi, 3.5’e falan katladım birkaç gün içinde, ama hala IOTA’yı körü körüne savunmuyorum. BTC’nin blockchain’i artık eskidi, teknoloji hızla ilerliyor, 10 yıllık teknolojiye yatırım yapmak iyi bir fikir değil, diğer yandan, bunu alt edecek teknolojiye sahip coin’e yatırım yapmak çok daha iyi ve kazançlı bir fikir olabilir.

Bir yıl önce bitcoin ile yaptığım işlemlerde hiç beklediğimi hatırlamıyorum, benim de canımı sıkmaya başladı bu, çoğunluğa bakmayın, ne zaman bu çoğunluk haklı çıktı ki bu dünyada?

Warren Buffet de anlatıyor işte, herkes açgözlü ise geride dur, herkes geride duruyorsa açgözlü ol, diye.