• 09-12-2017, 14:04:10
    #1
    Dijital para diyoruz, en yüksek fee ücretini ödüyoruz, 18 saat daha ilk onayı alamıyor.

    Sonra dijital paraydı, yüzyılın buluşuydu diye derin derin düşüncelere dalıyor insan...

    Swift ile yarışıyor resmen bu süreler...
  • 09-12-2017, 14:08:42
    #2
    Evet. Dün ben de bunu arkadaşla konuşuyordum. Her geçen gün daha da zorlaşıyor. Madencilik bittiğinde ne olacak açıkçası çok merak ediyorum. Herhalde dibe vurur.
  • 09-12-2017, 14:10:28
    #3
    https://blockchain.info/tr/unconfirmed-transactions

    Şu sıraya bakar mısınız?

  • 09-12-2017, 14:26:26
    #4
    Gerçek paraların yerine geçemez.
    Çünkü hem ücreti ödüyorum ek olarak bide aktarmak içinde aracı kişilere para veriyorum zaten belli bir sayı da var o sayıya gelince üretim bitecek ee herkesin kayboluyor coinleri o yüzden boş beleş bir iş bunda bir şey olmaz ama alt yapısı şu onay süreci vs gibi yada havuzda veri toplanması başka alanlarda kullanılır
  • 09-12-2017, 14:28:12
    #5
    En hızlı transfer olan hangi dijital para onunla işlem yapmak daha iyi gibi.ETH bir oyun yüzünden sıkıntıda transfer süresi uzadı.LTC 15 dakikada tamamlanıyordu.Koinim'de benim işlemi beklemeye aldı ordan patladık.
    Birde anlamadığım bu coin borsalarının günlük en az 200bin TL komisyon aldıkları halde hafta sonu destek hizmetlerinin (koinim) çalışmaması.Dijital para daha hızlı olması gerekirken birçok saçma sebepten süreler uzuyor.
  • 09-12-2017, 14:32:38
    #6
    Yine bankalar gibi aracı kurumlar zengin oluyor, 18 saatte bitcoin 100 kere çıkıp düşüyor.
  • 09-12-2017, 14:43:32
    #7
    Her konuda olduğu gibi bu konuda da gerideyiz. Yüksek komisyon ücretlerine bile tamam diyoruz da insan destek istediği zaman muhattap bulamıyor. A firması B firması farketmiyor Türk borsaların hepsini denedim geneli çöp.. Yahu o kadar kazanıyosunuz neden ik ekibi oluşturmuyosunuz
  • 09-12-2017, 14:55:22
    #8
    TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her konuda olduğu gibi bu konuda da gerideyiz. Yüksek komisyon ücretlerine bile tamam diyoruz da insan destek istediği zaman muhattap bulamıyor. A firması B firması farketmiyor Türk borsaların hepsini denedim geneli çöp.. Yahu o kadar kazanıyosunuz neden ik ekibi oluşturmuyosunuz
    Türkiye'yle ne alakası var bu işin? Konu transferlerin gecikmesi, tüm dünya genelinde olan bir durum.
  • 09-12-2017, 14:55:41
    #9
    litecoinde yok diye bir yazı okudum doğru mu bu arkadaşlar