TurkDebrid adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her konuda olduğu gibi bu konuda da gerideyiz. Yüksek komisyon ücretlerine bile tamam diyoruz da insan destek istediği zaman muhattap bulamıyor. A firması B firması farketmiyor Türk borsaların hepsini denedim geneli çöp.. Yahu o kadar kazanıyosunuz neden ik ekibi oluşturmuyosunuz
Türkiye'yle ne alakası var bu işin? Konu transferlerin gecikmesi, tüm dünya genelinde olan bir durum.