• 03-08-2017, 15:41:59
    #73
    Üyeliği durduruldu
    bazı çöp coinlere yatırım yapmak yerine 1000 adet ripple alıp kenarda durması iyi olur öyle şaşalı bir yükselişi belki olmayabilir ama ne yapacağını bilmeyen kişiler için at kenarda dursun mantığı işle alınabilir.
  • 03-08-2017, 15:48:53
    #74
    ripple için cuzdan yok mu borsa sitelerine hiç guvenmiyorum bu arada 136 bin tane
    Bytecoin aldim 180 $ şimdi 200 $ geçti en ucuz olan coine para atın mutlaka belirli bir seviye ye çıkıyor %1000 kazanma şansı oluyor
  • 03-08-2017, 16:01:24
    #75
    Üyeliği durduruldu
    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ripple için cuzdan yok mu borsa sitelerine hiç guvenmiyorum bu arada 136 bin tane
    Bytecoin aldim 180 $ şimdi 200 $ geçti en ucuz olan coine para atın mutlaka belirli bir seviye ye çıkıyor %1000 kazanma şansı oluyor

    Bende BCN için yatırım yapan biriyim mining üzerinden gelenleri oraya yatırıyorum ama öyle toptan alım yapmıyorum çünkü bir-kaç yıla 0,50$ seviyelerini görebilir diye konuşuluyor ama biraz şans işte; bu arada her ucuz coin için benzer durum olmayabiliyor polo üzerinden daha önce aldığım baya bir coin yükseldi 0,0000008 seviyelerinde olanlar ama onlarda genelde güvenilir gibi gözüken projelere yer veriyorlar yoksa yobit üzerinden çok uyguna aldığın coinler ya düşüyor yada senelerce olduğu yerde sayıyorlar
  • 03-08-2017, 16:08:51
    #76
    backlink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende BCN için yatırım yapan biriyim mining üzerinden gelenleri oraya yatırıyorum ama öyle toptan alım yapmıyorum çünkü bir-kaç yıla 0,50$ seviyelerini görebilir diye konuşuluyor ama biraz şans işte; bu arada her ucuz coin için benzer durum olmayabiliyor polo üzerinden daha önce aldığım baya bir coin yükseldi 0,0000008 seviyelerinde olanlar ama onlarda genelde güvenilir gibi gözüken projelere yer veriyorlar yoksa yobit üzerinden çok uyguna aldığın coinler ya düşüyor yada senelerce olduğu yerde sayıyorlar
    polo da olan coinler takip ettiğim kadar mutlaka iyi şekilde yukselme oluyor en ucuzuna attım 180 $ değeri 215 $kadar çıktı şuan 200 $ uzun vadeli attım köşeye 180 $ 1-2 yılda 50-60bin $olabilir olmasada sorun yok
  • 03-08-2017, 16:18:39
    #77
    inndirorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün usdt çekerken sorun yaşamıştım, daha sonra halledildi. Bugünde kalan kısmını çektim, benim pek güvenim kalmadı açıkçası.

    Edit : bugün sorunsuz şekilde xrpleride çektim.
    Benim güvenim var bu siteye kolay kolay kapatıp gidemezler fakat BTC-e den sonra eskisi kadar güvenim kalmadı açıkçası

    Hayırlısı olsun
  • 03-08-2017, 16:25:14
    #78
    Üyeliği durduruldu
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim güvenim var bu siteye kolay kolay kapatıp gidemezler fakat BTC-e den sonra eskisi kadar güvenim kalmadı açıkçası

    Hayırlısı olsun
    btc komisyon oranı transfer ederken biraz yüksek gibi geldi ama diğer işlemlerde bence güzel ama btc-e mağduru olmasam'da bir kaç dolara aldığım ve şuan bir kenarda dursa bir-kaç milyon liram olacak olan Cryptsy mağduru olduğum için bir-kaç bin üzeri coinleri isterse 5 isterse 10 dolar olsun kendi cüzdanımda tutmayı uygun görüyorum
  • 04-08-2017, 12:26:25
    #79
    Yakın zaman için önermiyorum arkadaşlar.

    Mart ve Nisan boyunca yani 0,025-0,030 dolar arasında fiyatı seyrederken herkese öneriyordum. Hatta forum adminlerinden bir arkadaşa da önermiştim ve o da almıştı.
    Hemen akabinde değeri 150-200 kat arttı biliyorsunuz.

    Şuanda ise Ripple zamanı değil. Yakın dönem için yeni haber ve gelişmeler olmadan almak mantıklı değil.

    Ben alabildiğim kadar Waves alıyorum. Ve dostlarıma akrabalarıma aldırıyorum.
    Son 3 günde %40 artış gösterdi o da. Ama waves için beklentimiz 100 dolar seviyeleri.

    (Yazdığım bir yorum, değerlendirmedir. Yatırım tavsiyesi değildir.)
  • 04-08-2017, 13:43:44
    #80
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zaman için önermiyorum arkadaşlar.

    Mart ve Nisan boyunca yani 0,025-0,030 dolar arasında fiyatı seyrederken herkese öneriyordum. Hatta forum adminlerinden bir arkadaşa da önermiştim ve o da almıştı.
    Hemen akabinde değeri 150-200 kat arttı biliyorsunuz.

    Şuanda ise Ripple zamanı değil. Yakın dönem için yeni haber ve gelişmeler olmadan almak mantıklı değil.

    Ben alabildiğim kadar Waves alıyorum. Ve dostlarıma akrabalarıma aldırıyorum.
    Son 3 günde %40 artış gösterdi o da. Ama waves için beklentimiz 100 dolar seviyeleri.

    (Yazdığım bir yorum, değerlendirmedir. Yatırım tavsiyesi değildir.)
    Yakın zaman için hiç bir coini almak mantıklı olmaz zaten alınıyorsa uzun vade alınmalı minimum 6 ay dokunulmamalı iniş çıkışlara rağmen ben 2018 ortalarına kadar dokunmicam XRP ye bu konuyu açtığım zamanlar almıştım duruyor hala
  • 04-08-2017, 14:50:20
    #81
    Ripple çok mantikli yatirim ilerisi için şuan görünen o ama beni korkutan piyasada kaç tane Ripple var sınır konacak mi ? sınırı varsa ve ekleme olmasa ilerde çok değerlenir