• 16-11-2017, 17:14:22
    az önce %30 lara kadar fırlatı an itibari ile %24 lerde
  • 16-11-2017, 18:38:17
    düşer mi ripple
  • 16-11-2017, 18:45:03
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşer mi ripple
    Bence zirvesini yaptı. NY saati ile 9 gibi bundan sonra belki Kore ve Japonya etkiler ama zor bir ihtimal gibi geliyor.

    Sonuçta Japonlarda JCB filan var pek etkilermi AMEX haberi bilmiyorum.

    Bekleyip görmek lazım
  • 16-11-2017, 18:46:09
    kbasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence zirvesini yaptı. NY saati ile 9 gibi bundan sonra belki Kore ve Japonya etkiler ama zor bir ihtimal gibi geliyor.

    Sonuçta Japonlarda JCB filan var pek etkilermi AMEX haberi bilmiyorum.

    Bekleyip görmek lazım
    ribble yi nereden alabiliriz
  • 16-11-2017, 18:47:25
    Yönetici onayı bekliyor
    Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ribble yi nereden alabiliriz
    Yerli borsalarda varmı bilmiyorum ama yabancı borsaların hemen hemen hepsinde var.
  • 16-11-2017, 18:51:16
    onlara parayı nasıl transfer edeceğiz
  • 16-11-2017, 18:53:09
    Yönetici onayı bekliyor
    Ayazini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlara parayı nasıl transfer edeceğiz
    Yerli borsadan BTC alacaksınız.
    Onu hesap açtığınız yabancı borsaya transfer edeceksiniz.

    Yabancı borsadaki BTC'leriniz ile XRP alabilirsiniz.
  • 16-11-2017, 18:54:33
    anladım sağol kardeş
  • 13-12-2017, 18:11:54
    Merhaba arkadaşlar bende ripple almayı düşünüyorum biraz internetten araştırdım fakat şöyle bir durumdan bahsediliyor hesabınızda en az 20xrp olmadan aktif edilemez veya exchange edilemez tarzında yazılar gördüm bu 20xrp olayı nedir , mesela hesabımda 50xrp varsa bunun sadece 30xrp sini mi çekebiliyorum sistem her transferde 20xrp siliyor gibi birşey anladım bilen arkadaşlar yorumlayabilir mi ?