• 29-12-2017, 20:54:50
    Başta Ripple olmak üzere diğer birçok altcoin'in değeri aşırı yükseliyor. Kesinlikle inanmasam bile, bazen bunlara Türk kullanıcıların sebep olduğunu düşünüyorum. Sonra, nerede bizde bu kadar para diyen yine benim.
    Özellikle, madenciliği yapılamayan ve değeri bir kişi tarafından belirlenen coinlere bu kadar yatırım nasıl yapılır anlam veremiyorum.
    Ripple'nin bir merkezi var, yatırım yapan bankalar ve şirketler buna güveniyorsa, bende güvenmeliyim diyorum ama güvenemiyorum.
    Sorum; Ripple'ye neden güvenmeliyim/z?
  • 29-12-2017, 21:02:25
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coinler hakkında bir çok konuda haklı çıkıyorum fakat nedense bir çok yakın arkadaşım takmıyordu beni neredeyse dediklerimin çoğu çıktı şimdi bana mesaj atıyorlar ne alalım ne yapalım diye
    dediğim gibi 2018'de 5 doları geçecek ripple bir çok coin'den daha fazla konuşulacak
    hocam tron alsak artarmı sizce tron hakkında bir düşünceniz var mı
  • 29-12-2017, 22:16:15
    Ripple 2 dolar
  • 29-12-2017, 23:30:25
    Beni 2 kat kâra çıkardı şuan satarsam. Acaba daha beklemeli miyim kararsız kaldım.
  • 29-12-2017, 23:52:50
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni 2 kat kâra çıkardı şuan satarsam. Acaba daha beklemeli miyim kararsız kaldım.
    arbitraj, al/sat gibi bir olayınız yok ise elde tutmak her zaman kazandırır. EOS ve XRP uzun vadede favorilerim. EOS > XRP yaptım, ocak ilk 2 haftasında XRP > EOS yapmayı düşünüyorum.



    BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar yükselecek diyor diye almak saçmalık. böyle speklere gelmeyin
    hocam ne dusunuyorsunuz simdi
  • 30-12-2017, 00:37:40
    an itibariyle 2,24 dolar...
  • 30-12-2017, 00:49:07
    an itibariyle 1.84 dolara geriledi
  • 30-12-2017, 00:58:16
    Bizde girelim ama kaça düşmesini bekleyelim
  • 30-12-2017, 02:01:57
    Bundan yaklaşık 1,5 ay önce tüm coinlere baktım ve aralarından tek olarak yükseltme ihtimalli olarak Xrp i hissettim. Bazı nedenlerden dolayı alım yapamadım ve şuanda görüyorum ki 3 4 katına çıkmış durumda. Ayrıca Dogecoin de inceledim o da kafama yatmıştı. Tavsiyem çok alamıyorsanız bile 50 100 dolarlık alın kenarda dursun 3 4 yıl onu unutun kenarda bırakın. Tahminim ileriki zamanlarda bu sektör şimdikinden daha yaygın olacak. Bu arada bildiğiniz Xrp alacağım güvenilirbir site var mı arkadaşlar ?