Bundan yaklaşık 1,5 ay önce tüm coinlere baktım ve aralarından tek olarak yükseltme ihtimalli olarak Xrp i hissettim. Bazı nedenlerden dolayı alım yapamadım ve şuanda görüyorum ki 3 4 katına çıkmış durumda. Ayrıca Dogecoin de inceledim o da kafama yatmıştı. Tavsiyem çok alamıyorsanız bile 50 100 dolarlık alın kenarda dursun 3 4 yıl onu unutun kenarda bırakın. Tahminim ileriki zamanlarda bu sektör şimdikinden daha yaygın olacak. Bu arada bildiğiniz Xrp alacağım güvenilirbir site var mı arkadaşlar ?