Başta Ripple olmak üzere diğer birçok altcoin'in değeri aşırı yükseliyor. Kesinlikle inanmasam bile, bazen bunlara Türk kullanıcıların sebep olduğunu düşünüyorum. Sonra, nerede bizde bu kadar para diyen yine benim.
Özellikle, madenciliği yapılamayan ve değeri bir kişi tarafından belirlenen coinlere bu kadar yatırım nasıl yapılır anlam veremiyorum.
Ripple'nin bir merkezi var, yatırım yapan bankalar ve şirketler buna güveniyorsa, bende güvenmeliyim diyorum ama güvenemiyorum.
Sorum; Ripple'ye neden güvenmeliyim/z?