By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni 2 kat kâra çıkardı şuan satarsam. Acaba daha beklemeli miyim kararsız kaldım.
arbitraj, al/sat gibi bir olayınız yok ise elde tutmak her zaman kazandırır. EOS ve XRP uzun vadede favorilerim. EOS > XRP yaptım, ocak ilk 2 haftasında XRP > EOS yapmayı düşünüyorum.



BBTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar yükselecek diyor diye almak saçmalık. böyle speklere gelmeyin
hocam ne dusunuyorsunuz simdi