Ripple 0,20 cent döneminde dedim ki biraz hareketlensin.
0,70lere gelince gec kaldik herhalde dedim. 1 dolari gecti ooo sanssizligima bak dedim.
Su an kafami duvarlara mi vursam anlamadim.
Herhalde bu kez gercekten gec kaldik
Bu işler nasip işleri hocam hayırlısı buymuş demek ki önünüze daha çok fırsat çıkar
Bu ripple çok inanılmaz saçma bir coin
{çok miktarda ripple'ım var}
ripple olayı swift'e alternatif olarak çıktı.
1 ripple eğer 10$olursa swift'den ne farkı kalacak Para Tranfer ücreti Newyork'lu swift şirketinden san francisco merkezli RippleLAB'ın eline geçecek.
Şirket hissedarları milyarder oldu
10$ bir kaç 2 yıl için'de neden olmasın 5$ geçecek bu yıl
{çok miktarda ripple'ım var} demişsiniz bir kaç yıl sonra sizin milyoner olmicağınız ne malum şöyle hayal kurun sabah uyanıyorsunuz ve gördükleriniz bir rüya gibi geliyor borsayı açıyorsunuz bakıyorsunuz ripple 20$ olmuş geçireceğiniz şoku hayal edebiliyorum o şokla mutlu olup ağlamak arasında garip bir yüz ifadesi vericeksiniz büyük ihtimalle sevinç'ten

Güzel günler yakın gibi admin ne dersin ?
Peki bu fiyatlara Ripple alinir mi yoksa gec mi kaldik? Gaza gelmem icin bir destege ihtiyacim var sanirim
Bu yıl 5$ geçecek 2.5$ den yakalayabilirseniz alınır neden alınmasın uzun vadeciler için alım fiyatı pek önemli olmaz
Ripple (XRP) şuanda $3,13 bir çok arkadaştan duydum yok ripple nedir patlar saçma miktar fazla şöyle böyle ama umudumu yitirmedim. Bu işlerde beklemek gerekiyor 0.49 ken almıştım şuan çok iyi durumda ve böylede gider 10 lara 100 lere inşallah bakalım. Bu arada arkadaşlar sormuş XRP alınıcak en iyi site
Binance haberiniz olsun.
Ben poloniex' üzerinden alıyorum

Bol kazançlarınız olsun