Ripple ( XRP ) Altcoin
225
●40.330
- 31-10-2017, 10:21:52emrecymz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerden aldınız hocam, Tr de varmı? - 31-10-2017, 10:24:07Poloniex üzerinden BTC ile aldım.Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2017, 00:26:45Tabiki yatırım yatırımdıremrecymz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam 2018'de 1$ görürseniz bile sakın bozdurmayın derim ben çünkü 1$ gördüğü zaman inanın devamı gelecektir ben 2020 ye kadar dokunmamayı düşünüyorum bir miktar'da bitcoin ile birlikte bekliyorum bakalım - 01-11-2017, 10:21:33ripple'nin cüzdanı var mı bilgisayar ortamında veya telefonda saklamak için?
- 01-11-2017, 20:01:48Vardır elbet fakat bir bilgim yok bu konuda ben poloniex üzerin'de saklıyorum fakat coin saklamak için özel flash bellek gibi cihazlar var o cihazları araştırıp desteklediği coinlere bakmak gereksenyeterkiiste adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2017, 22:51:04Beyler yatırım tavsiye edermisiniz? Alsak en fazla kaç doları görecek potansiyeli var ilerde?
- 03-11-2017, 18:29:35Kimsenin tavsiyesine göre hareket etme dostum kendi kararlarını kendin ver şuan bitcoin güzel bir yükseliş trendin'de günlerdir ve 2018'e 10.000 USD ile girmesi belirleniyor fork'ta bir sorun sıkıntı durumu olmaz ise 12,000USD ile giriş yapabilir.SchnellBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
17 Kasım 2017 tarihin'de fork süreci tamamlandıktan sonra yıl başına 2 hafta kalaya tekamül ediyor alt coinlerin yukarı yönlü bir yükseliş trendi göreceği ve 2018'in ilk aylarının alt coinlerin ayı olacağı söylentileri dolaşıyor.
Her ne olursa olsun yazılan görüş ve fikirleri oku fakat vermiş olduğun kararları bu fikire göre verme burada yazmış olduğum hiç bir görüş ve açıklama kesinlikle ama kesinlikle Yatırım tavsiyesi değildir.
Bol kazançlar dilerim - 16-11-2017, 11:20:16Hocam alıntı yapmamişsin 😊DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@nOkta kardeşim nokta atışı yapmiş kat ve kat geçmiş bende bu coin işlerine yeni yeni merak sariyorum konuyu hortlattim biraz nedir önerileriniz özellikle @n0kta ne almaliyiz şuan?
