• 21-06-2017, 03:51:38
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Hostaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xrpnin 1 yıl içinde 2$ a çıkması imkansız çünkü şu anda xrp market hacmi 12 milyar dolar ve 38 milyar xrp var sirkülasyonda,ve dolaşımdaki xrp nin bir limiti yok yani 100 milyar xrp de salınabilir piyasaya,diyelim ki xrp hiç yeni coin salmadı piyasaya bu haliyle bile 1$ olması için market hacminin 3 katına çıkması lazım ki en az 1$ a yaklaşabilsin yani 3-3.5 kat hacim kazanması demek bitcoinle aynı hacimi yakalaması demek sözün özü şevkinizi kırmak gibi olmasın ama xrp 1 yıl içinde 1$ olursa bile mükemmel bir ivme kazanmış olur sorulanıza gelirsek

    poloniexden paranızla bitcoin alamazsınız onun için şöyle yapmanız lazım

    koinim.com sitesine üye olup kimlik bilgilerinizi gönderip hesabınızı doğrulattıktan sonra koinim.com a banka havalesi yaparak bitcoin alıp,aldığınızı btc yi poloniexe göndererek işlem yapabilirsiniz.
    Bilgilendirme için teşekkürler.

    Tekrar TL yapmak için, ters işlem mi yapmam gerekiyor?
  • 21-06-2017, 14:12:09
    #65
    n0kta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş mining bitecek demiş doğru da söylemiş 21 milyon adet üretildiğinde yeni bitcoin üretilmeyecek lakin bu 21 milyon bitcoinin 2056 da biteceği öngörülüyor zorluk seviyesi sürekli arttığı için. Bittiği zamanlar bitcoinin milyon dolarlar seviyesine gelmesi bekleniyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Ben bitemeyecek demedimki.. 2056 önümüzdeki yıllarmı oluyor ? Ayrıca her gecen sene zorluk artacagı için bunun toplamda 2100'lerde bitecegi ön görülüyor(madenciligin) ben sadedece önümüzdeki yıllarda madencilik bitecek denilmiş ona değindim..
  • 21-06-2017, 19:51:47
    #66
    enver1818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bitemeyecek demedimki.. 2056 önümüzdeki yıllarmı oluyor ? Ayrıca her gecen sene zorluk artacagı için bunun toplamda 2100'lerde bitecegi ön görülüyor(madenciligin) ben sadedece önümüzdeki yıllarda madencilik bitecek denilmiş ona değindim..
    2056'da bitse 60 2100 de bitse 104 yaşında oluyorum bana ne faydası var
    Yarın yaşicaz mı bunun garantisi yok siz bugünlerinizi güzel yaşayın boşverin 2056'yı 2100 ü falan

    takmayın bu kadar
  • 21-06-2017, 21:01:07
    #67
    Arkadaşlar bir cüzdanda bütün coin çeşitleri saklanamıyor mu? Örneğin blockchain.info daki cüzdana Ripple atamaz mıyım?
  • 21-06-2017, 22:51:12
    #68
    Tokay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bir cüzdanda bütün coin çeşitleri saklanamıyor mu? Örneğin blockchain.info daki cüzdana Ripple atamaz mıyım?
    atamazsınız. gatehub sitesini inceleyin orda hem btc hem ripple tutabilirsiniz.
  • 22-06-2017, 15:52:34
    #69
    ben vakti zamanında xrp ve eth aldım. ama kaç dolardan aldığımı anlayamadım. biri bana söyleyebilir mi hangi kurdan almışım

    http://img508.yukle.tc/image.php?id=2449coin.JPG
  • 22-06-2017, 20:44:49
    #70
    Linkinmetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben vakti zamanında xrp ve eth aldım. ama kaç dolardan aldığımı anlayamadım. biri bana söyleyebilir mi hangi kurdan almışım

    http://img508.yukle.tc/image.php?id=2449coin.JPG
    Sanırım 0.27$ den aldınız hocam 0.00009896 satoshi ödeyerek almışsınız dolar olarak 0.27 yapıyor ETH yide ortalama 900₺ den almışsınız yani 0.09389000 BTC ile
  • 03-08-2017, 00:19:48
    #71
    Poloniex erişim sağlanmıyor hayırdır inşaALLAH bakım falan yazmışlar ama sonu BTC-e gibi olmasın bari
  • 03-08-2017, 15:28:56
    #72
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poloniex erişim sağlanmıyor hayırdır inşaALLAH bakım falan yazmışlar ama sonu BTC-e gibi olmasın bari
    Dün usdt çekerken sorun yaşamıştım, daha sonra halledildi. Bugünde kalan kısmını çektim, benim pek güvenim kalmadı açıkçası.

    Edit : bugün sorunsuz şekilde xrpleride çektim.