• 14-06-2017, 02:29:43
    #19
    PendyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam daha fazla kazanmak istiyorsan XRP ile kısıtla kalmamanı tavsiye ederim sana.Yaklaşık 1,5 ay önce 220 $ ile poloniex üzerinden sisteme dahil oldum bende.Arada al sat yapıyorum. Arada pumping denilen işlemlere dahil oluyorum.Size tavsiyem coinmarketcap veya benzeri yerlerden henüz 0.0000500 - 0.00001000 arası olan alt coinleri araştırıp almanızı öneririm.
    bunu bende tavsiye ederim hocam yapıyorum zaten bu şekilde değeri 1 kuruş bile olmayan bir sürü coin var mesela arkadaşa az önce 1K $ değerinde PotCoin aldık aldığımızda 1 potcoin 56 kuruştu 6140 adet alındı
  • 14-06-2017, 02:52:45
    #20
    Piyasada 16 milyon adet bitcoin var, ve devamlı artıyor.21 milyon limitinde mining kapanacağı için önümüzdeki yıllarda miningde bittikten sonra bitcoinde istikrarlı bir artış olacağı öngörülüyor.Zaten şu anda da istikrar sağlamış durumda bitcoin.Bende bir ripple yatırımcısı olarak 10 milyar $ lık piyasa yapmış bir altcoinin 0.25 lerde kalmayarak 2018 ortalarına doğru 1 ripple=30-50$ aralığına çıkacağını umuyorum.

    Tahminime göre ethereum da bitcoini takip edecek.35 milyar $ lık piyasa hacmi olmuş şimdiden.1 ayda 86$ lardan 400$ seviyelerine çıktı bile.
  • 14-06-2017, 03:39:15
    #21
    jet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada 16 milyon adet bitcoin var, ve devamlı artıyor.21 milyon limitinde mining kapanacağı için önümüzdeki yıllarda miningde bittikten sonra bitcoinde istikrarlı bir artış olacağı öngörülüyor.Zaten şu anda da istikrar sağlamış durumda bitcoin.Bende bir ripple yatırımcısı olarak 10 milyar $ lık piyasa yapmış bir altcoinin 0.25 lerde kalmayarak 2018 ortalarına doğru 1 ripple=30-50$ aralığına çıkacağını umuyorum.

    Tahminime göre ethereum da bitcoini takip edecek.35 milyar $ lık piyasa hacmi olmuş şimdiden.1 ayda 86$ lardan 400$ seviyelerine çıktı bile.
    Hocam 30 50$ nediyorsunuz siz öngörü bu tabiki ama umarım ön gördüğünüz gibi olur bende şuan napsam diye düşünüyorum bu konuyu açma sebebimde buydu 4225 tane ripple bulunuyor elimde bunun haricinde 1 ay içinde 10K TL kadar daha almayı planlıyordum XRP fakat ne denli yükselir onu merak ediyorum dediğiniz gibi olursa harika olur tabi
  • 14-06-2017, 04:18:16
    #22
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 30 50$ nediyorsunuz siz öngörü bu tabiki ama umarım ön gördüğünüz gibi olur bende şuan napsam diye düşünüyorum bu konuyu açma sebebimde buydu 4225 tane ripple bulunuyor elimde bunun haricinde 1 ay içinde 10K TL kadar daha almayı planlıyordum XRP fakat ne denli yükselir onu merak ediyorum dediğiniz gibi olursa harika olur tabi

    Hocam son günlerde düşüşte zaten, düşüşte olmasına rağmen günlük işlem hacimleri günden güne yükseliyor.Bende 0.25 lere düşmüşken alıma devam ediyorum.Yıl sonuna kadar dokunmadan bekleyeceğim.Çevremde rippleye ciddi rakamlar yatıranlar var.0.2-0.3 lerde beklemeyeceğini artışa geçeceğini umuyorum.Piyasa dolaşımında 3. sıraya kadar çıktı bildiğiniz gibi ripple.Umarım kısa zamanda yükselir ve hepimiz seviniriz
  • 14-06-2017, 04:21:46
    #23
    jet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam son günlerde düşüşte zaten, düşüşte olmasına rağmen günlük işlem hacimleri günden güne yükseliyor.Bende 0.25 lere düşmüşken alıma devam ediyorum.Yıl sonuna kadar dokunmadan bekleyeceğim.Çevremde rippleye ciddi rakamlar yatıranlar var.0.2-0.3 lerde beklemeyeceğini artışa geçeceğini umuyorum.Piyasa dolaşımında 3. sıraya kadar çıktı bildiğiniz gibi ripple.Umarım kısa zamanda yükselir ve hepimiz seviniriz
    Umarım dediğiniz gibi olur fakat değeri 1$ bile olsa toplam XRP lere bakarsak toplam piyasa değeri inanılmaz bir rakam oluyor sizde 30 50$ mümkün mü
  • 14-06-2017, 04:27:49
    #24
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım dediğiniz gibi olur fakat değeri 1$ bile olsa toplam XRP lere bakarsak toplam piyasa değeri inanılmaz bir rakam oluyor sizde 30 50$ mümkün mü
    sanırım haklısın, 30 ları bulamaz
  • 14-06-2017, 05:27:52
    #25
    Üyeliği durduruldu
    jet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasada 16 milyon adet bitcoin var, ve devamlı artıyor.21 milyon limitinde mining kapanacağı için önümüzdeki yıllarda miningde bittikten sonra bitcoinde istikrarlı bir artış olacağı öngörülüyor.Zaten şu anda da istikrar sağlamış durumda bitcoin.Bende bir ripple yatırımcısı olarak 10 milyar $ lık piyasa yapmış bir altcoinin 0.25 lerde kalmayarak 2018 ortalarına doğru 1 ripple=30-50$ aralığına çıkacağını umuyorum.

    Tahminime göre ethereum da bitcoini takip edecek.35 milyar $ lık piyasa hacmi olmuş şimdiden.1 ayda 86$ lardan 400$ seviyelerine çıktı bile.

    suppyli 38 milyar olan bir coinin bırak 30 u 2-3 doları bile geçtiğini hayatınız boyunca görebileceğinizi hiç ama hiç sanmıyorum
  • 14-06-2017, 05:41:07
    #26
    Ethereum Classic, Burst ve Digibyte. Bu üçü yılın sonlarına doğru çok güzel noktalara gelecek. Yatırım yapın ve bekleyin derim
  • 14-06-2017, 06:17:13
    #27
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    suppyli 38 milyar olan bir coinin bırak 30 u 2-3 doları bile geçtiğini hayatınız boyunca görebileceğinizi hiç ama hiç sanmıyorum
    Bende öyle düşünüyorum 1$ bile geçse inanılmaz bir rakama ulaşıyor 100 milyar doları geçiyor piyasa değeri inanılmaz bir rakam yani 1$ bile zor ama 0,75$ 1$ arası görebilir diye düşünüyorum sizin düşünceleriniz neler acaba 2018 ortalarına 2 3 dolar olur mu dediğiniz gibi sizce ?

    caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ethereum Classic, Burst ve Digibyte. Bu üçü yılın sonlarına doğru çok güzel noktalara gelecek. Yatırım yapın ve bekleyin derim
    PotCoin hakkında ne düşünüyorsunuz ByteCoin hakkında düşünceleriniz var mı ve siacoin hakkında