Hocam 30 50$ nediyorsunuz siz

öngörü bu tabiki ama umarım ön gördüğünüz gibi olur bende şuan napsam diye düşünüyorum bu konuyu açma sebebimde buydu 4225 tane ripple bulunuyor elimde bunun haricinde 1 ay içinde 10K TL kadar daha almayı planlıyordum XRP fakat ne denli yükselir onu merak ediyorum dediğiniz gibi olursa harika olur tabi
Hocam son günlerde düşüşte zaten, düşüşte olmasına rağmen günlük işlem hacimleri günden güne yükseliyor.Bende 0.25 lere düşmüşken alıma devam ediyorum.Yıl sonuna kadar dokunmadan bekleyeceğim.Çevremde rippleye ciddi rakamlar yatıranlar var.0.2-0.3 lerde beklemeyeceğini artışa geçeceğini umuyorum.Piyasa dolaşımında 3. sıraya kadar çıktı bildiğiniz gibi ripple.Umarım kısa zamanda yükselir ve hepimiz seviniriz