Hocam son günlerde düşüşte zaten, düşüşte olmasına rağmen günlük işlem hacimleri günden güne yükseliyor.Bende 0.25 lere düşmüşken alıma devam ediyorum.Yıl sonuna kadar dokunmadan bekleyeceğim.Çevremde rippleye ciddi rakamlar yatıranlar var.0.2-0.3 lerde beklemeyeceğini artışa geçeceğini umuyorum.Piyasa dolaşımında 3. sıraya kadar çıktı bildiğiniz gibi ripple.Umarım kısa zamanda yükselir ve hepimiz seviniriz
Umarım dediğiniz gibi olur fakat değeri 1$ bile olsa toplam XRP lere bakarsak toplam piyasa değeri inanılmaz bir rakam oluyor sizde 30 50$ mümkün mü