jet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam son günlerde düşüşte zaten, düşüşte olmasına rağmen günlük işlem hacimleri günden güne yükseliyor.Bende 0.25 lere düşmüşken alıma devam ediyorum.Yıl sonuna kadar dokunmadan bekleyeceğim.Çevremde rippleye ciddi rakamlar yatıranlar var.0.2-0.3 lerde beklemeyeceğini artışa geçeceğini umuyorum.Piyasa dolaşımında 3. sıraya kadar çıktı bildiğiniz gibi ripple.Umarım kısa zamanda yükselir ve hepimiz seviniriz
Umarım dediğiniz gibi olur fakat değeri 1$ bile olsa toplam XRP lere bakarsak toplam piyasa değeri inanılmaz bir rakam oluyor sizde 30 50$ mümkün mü