XRP 0,32$ leri gördü bir süredir 0,30 0,31 arası dolanıyor bakalım sizce 24 saat içinde 0,32$ barajını aşar mı yoksa tekrar 0,25 0,22 arası düşüş mü yapar
Bu konu sayesinde coin işi ilgimi çekti. Bende almayı planlıyorum. 1 yıllık süreçte 2 dolar seviyelerine çıkarsa, yaklaşık 7-8 katına çıkmış oluyor anapara. Bu da iyi bir rakam.
İlk defa bu işe gireceğim. Bana kısaca detaylı anlatır mısınız?
- Poloniex'den hesap açtıktan sonra nasıl ödeme yapacağım coin almak için? Kredi kartı ile alınıyor mu?
- Bozdurmak istediğimde banka hesabıma direkt havale alabiliyor muyum?
Kısaca özet geçebilir misiniz? Bende 10 bin TL yatırım düşünüyorum.