jet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasada 16 milyon adet bitcoin var, ve devamlı artıyor.21 milyon limitinde mining kapanacağı için önümüzdeki yıllarda miningde bittikten sonra bitcoinde istikrarlı bir artış olacağı öngörülüyor.Zaten şu anda da istikrar sağlamış durumda bitcoin.Bende bir ripple yatırımcısı olarak 10 milyar $ lık piyasa yapmış bir altcoinin 0.25 lerde kalmayarak 2018 ortalarına doğru 1 ripple=30-50$ aralığına çıkacağını umuyorum.

Tahminime göre ethereum da bitcoini takip edecek.35 milyar $ lık piyasa hacmi olmuş şimdiden.1 ayda 86$ lardan 400$ seviyelerine çıktı bile.
Hocam 30 50$ nediyorsunuz siz öngörü bu tabiki ama umarım ön gördüğünüz gibi olur bende şuan napsam diye düşünüyorum bu konuyu açma sebebimde buydu 4225 tane ripple bulunuyor elimde bunun haricinde 1 ay içinde 10K TL kadar daha almayı planlıyordum XRP fakat ne denli yükselir onu merak ediyorum dediğiniz gibi olursa harika olur tabi