Arkadaş mining bitecek demiş doğru da söylemiş 21 milyon adet üretildiğinde yeni bitcoin üretilmeyecek lakin bu 21 milyon bitcoinin 2056 da biteceği öngörülüyor zorluk seviyesi sürekli arttığı için. Bittiği zamanlar bitcoinin milyon dolarlar seviyesine gelmesi bekleniyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben bitemeyecek demedimki.. 2056 önümüzdeki yıllarmı oluyor ? Ayrıca her gecen sene zorluk artacagı için bunun toplamda 2100'lerde bitecegi ön görülüyor(madenciligin) ben sadedece önümüzdeki yıllarda madencilik bitecek denilmiş ona değindim..