enver1818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bitemeyecek demedimki.. 2056 önümüzdeki yıllarmı oluyor ? Ayrıca her gecen sene zorluk artacagı için bunun toplamda 2100'lerde bitecegi ön görülüyor(madenciligin) ben sadedece önümüzdeki yıllarda madencilik bitecek denilmiş ona değindim..
2056'da bitse 60 2100 de bitse 104 yaşında oluyorum bana ne faydası var
Yarın yaşicaz mı bunun garantisi yok siz bugünlerinizi güzel yaşayın boşverin 2056'yı 2100 ü falan

takmayın bu kadar