Merhaba arkadaşlar bende ripple almayı düşünüyorum biraz internetten araştırdım fakat şöyle bir durumdan bahsediliyor hesabınızda en az 20xrp olmadan aktif edilemez veya exchange edilemez tarzında yazılar gördüm bu 20xrp olayı nedir , mesela hesabımda 50xrp varsa bunun sadece 30xrp sini mi çekebiliyorum sistem her transferde 20xrp siliyor gibi birşey anladım bilen arkadaşlar yorumlayabilir mi ?