Yakın zaman için önermiyorum arkadaşlar.
Mart ve Nisan boyunca yani 0,025-0,030 dolar arasında fiyatı seyrederken herkese öneriyordum. Hatta forum adminlerinden bir arkadaşa da önermiştim ve o da almıştı.
Hemen akabinde değeri 150-200 kat arttı biliyorsunuz.
Şuanda ise Ripple zamanı değil. Yakın dönem için yeni haber ve gelişmeler olmadan almak mantıklı değil.
Ben alabildiğim kadar Waves alıyorum. Ve dostlarıma akrabalarıma aldırıyorum.
Son 3 günde %40 artış gösterdi o da. Ama waves için beklentimiz 100 dolar seviyeleri.
(Yazdığım bir yorum, değerlendirmedir. Yatırım tavsiyesi değildir.)