Yakın zaman için önermiyorum arkadaşlar.

Mart ve Nisan boyunca yani 0,025-0,030 dolar arasında fiyatı seyrederken herkese öneriyordum. Hatta forum adminlerinden bir arkadaşa da önermiştim ve o da almıştı.
Hemen akabinde değeri 150-200 kat arttı biliyorsunuz.

Şuanda ise Ripple zamanı değil. Yakın dönem için yeni haber ve gelişmeler olmadan almak mantıklı değil.

Ben alabildiğim kadar Waves alıyorum. Ve dostlarıma akrabalarıma aldırıyorum.
Son 3 günde %40 artış gösterdi o da. Ama waves için beklentimiz 100 dolar seviyeleri.

(Yazdığım bir yorum, değerlendirmedir. Yatırım tavsiyesi değildir.)