Benim güvenim var bu siteye kolay kolay kapatıp gidemezler fakat BTC-e den sonra eskisi kadar güvenim kalmadı açıkçası
Hayırlısı olsun
btc komisyon oranı transfer ederken biraz yüksek gibi geldi ama diğer işlemlerde bence güzel ama btc-e mağduru olmasam'da bir kaç dolara aldığım ve şuan bir kenarda dursa bir-kaç milyon liram olacak olan Cryptsy mağduru olduğum için bir-kaç bin üzeri coinleri isterse 5 isterse 10 dolar olsun kendi cüzdanımda tutmayı uygun görüyorum