Bende BCN için yatırım yapan biriyim mining üzerinden gelenleri oraya yatırıyorum ama öyle toptan alım yapmıyorum çünkü bir-kaç yıla 0,50$ seviyelerini görebilir diye konuşuluyor ama biraz şans işte; bu arada her ucuz coin için benzer durum olmayabiliyor polo üzerinden daha önce aldığım baya bir coin yükseldi 0,0000008 seviyelerinde olanlar ama onlarda genelde güvenilir gibi gözüken projelere yer veriyorlar yoksa yobit üzerinden çok uyguna aldığın coinler ya düşüyor yada senelerce olduğu yerde sayıyorlar
polo da olan coinler takip ettiğim kadar mutlaka iyi şekilde yukselme oluyor en ucuzuna attım 180 $

değeri 215 $kadar çıktı şuan 200 $ uzun vadeli attım köşeye 180 $ 1-2 yılda 50-60bin $olabilir olmasada sorun yok