• 14-06-2017, 03:23:50
    #37
    yazı güzel olmuş mining işine girmeyi planlıyordum tamda elinize sağlık part 1 i okumadım link bırakır mısınız
    edit: buldum tamam
  • 17-06-2017, 11:17:50
    #38
    Hocam bir soru,
    ekran kartı 1 tane alsak sistemi dediğiniz şekilde toplasak, sonradan atıyorum 15 günde 1 ekran kartı sete eklesek bu şekilde de kurabiliriz değil mi? Yani 2 ayda 2 set toplayacak şekilde zamana yayarak bu işi yürütebilir miyiz ?
  • 18-06-2017, 07:26:05
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YazilimUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir soru,
    ekran kartı 1 tane alsak sistemi dediğiniz şekilde toplasak, sonradan atıyorum 15 günde 1 ekran kartı sete eklesek bu şekilde de kurabiliriz değil mi? Yani 2 ayda 2 set toplayacak şekilde zamana yayarak bu işi yürütebilir miyiz ?
    Her geçen gün kazmal zorlaşıyor. Bence tavsiye etmem toplu olarak gir yada girme başka coin kaz

    GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-06-2017, 12:42:38
    #40
    YazilimUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir soru,
    ekran kartı 1 tane alsak sistemi dediğiniz şekilde toplasak, sonradan atıyorum 15 günde 1 ekran kartı sete eklesek bu şekilde de kurabiliriz değil mi? Yani 2 ayda 2 set toplayacak şekilde zamana yayarak bu işi yürütebilir miyiz ?
    Yapabilirsiniz hocam, neden olmasın.
  • 18-06-2017, 18:17:45
    #41
    AA3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapabilirsiniz hocam, neden olmasın.
    Hocam ekran kartı bulamıyorum satın alacak, ne tr ne yurt dışı 300 dolara kadar tavsiye ettiklerinizden bulamıyorum. Siz nereden aldınız acaba?
  • 18-06-2017, 18:17:46
    #42
    YazilimUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ekran kartı bulamıyorum satın alacak, ne tr ne yurt dışı 300 dolara kadar tavsiye ettiklerinizden bulamıyorum. Siz nereden aldınız acaba?
    Alternatif kartlara bakmanızı öneririm. Dediğiniz gibi piyasada kart şu anda pek kalmadı.

    15-20 Mh/s yapanlar ile set kurabilirsiniz.
  • 19-06-2017, 10:40:24
    #43
    Herhangi bir model kartın Örn: (Rx 470 4 gb) eth'dan başka birşey kazamadığı diye birşey varmı gerçekten. ?
  • 19-06-2017, 12:20:09
    #44
    opamp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir model kartın Örn: (Rx 470 4 gb) eth'dan başka birşey kazamadığı diye birşey varmı gerçekten. ?
    Hayır, her ekran kartıyla istenilen kazılır fakat her coinin algoritma farkından dolayı kâr oranı az olur.
  • 23-06-2017, 02:06:45
    #45
    Hocam merhaba bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Biliyosunuz piyasada ekran kartları coğu satılarak tükendi. Bende yurtdışından bakayım dedim. Bahsettiğiniz Radeon Rx 480 NITRO 8 gb yi 100 dolara satan doğrulanmış bir tedarikci buldum. Tanesi 100 dolar ve minimum sipariş 5 adet yanındada 3 adet hediye ediyor. Yani 500 dolara toplam 8 adet rx480 aliyorsunuz

    https://m.alibaba.com/product/603783...7009.93.2LC0Yj

    Şu linkten bakabilirsiniz.

    Sorum şu ; Bu ürün çakmamıdır? Cakmaysa yinede iş görürmü? Açıklamada %100 orjinal olduğu yazıyor. Değilse hangi şartlarda getirebiliriz. Cevaplarsanız cok sevinirim.