Hocam merhaba bi konuda fikrinizi almak istiyorum. Biliyosunuz piyasada ekran kartları coğu satılarak tükendi. Bende yurtdışından bakayım dedim. Bahsettiğiniz Radeon Rx 480 NITRO 8 gb yi 100 dolara satan doğrulanmış bir tedarikci buldum. Tanesi 100 dolar ve minimum sipariş 5 adet yanındada 3 adet hediye ediyor. Yani 500 dolara toplam 8 adet rx480 aliyorsunuz
https://m.alibaba.com/product/603783...7009.93.2LC0Yj
Şu linkten bakabilirsiniz.
Sorum şu ; Bu ürün çakmamıdır? Cakmaysa yinede iş görürmü? Açıklamada %100 orjinal olduğu yazıyor. Değilse hangi şartlarda getirebiliriz. Cevaplarsanız cok sevinirim.