YazilimUzmani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir soru,
ekran kartı 1 tane alsak sistemi dediğiniz şekilde toplasak, sonradan atıyorum 15 günde 1 ekran kartı sete eklesek bu şekilde de kurabiliriz değil mi? Yani 2 ayda 2 set toplayacak şekilde zamana yayarak bu işi yürütebilir miyiz ?
Her geçen gün kazmal zorlaşıyor. Bence tavsiye etmem toplu olarak gir yada girme başka coin kaz

GT-I8190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi