Evet arkadaşlar daha önce konu açıldıysa affola.
Windows 7 kullanıcısıyım yalnız xp ye geçmeyi düşünüyorum.Bu konuda web siteyle ilgilenen arkadaşlar neden kullandıkları işletim sistemini açıklarsa sevinirim.
Windows 7 mi Windows XP mi ?
25
●1.777
- 07-09-2010, 23:07:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Win7 kullanıyorum. xp den Win7'ye geçtim gayet memnunum xp kullanasım gelmiyor açıkcası.