• 07-09-2010, 23:03:13
    #1
    Evet arkadaşlar daha önce konu açıldıysa affola.
    Windows 7 kullanıcısıyım yalnız xp ye geçmeyi düşünüyorum.Bu konuda web siteyle ilgilenen arkadaşlar neden kullandıkları işletim sistemini açıklarsa sevinirim.
  • 07-09-2010, 23:07:33
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Win7 kullanıyorum. xp den Win7'ye geçtim gayet memnunum xp kullanasım gelmiyor açıkcası.
  • 07-09-2010, 23:08:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Önümüzdeki maçlara bakalım.
    yani XP eskidi artık yenilikler her daim güzeldir W7 Vistayıda solladı W7 tek geçerim.
  • 07-09-2010, 23:08:30
    #4
    XP kullanıcısıydım Win7 ye geçtim gayetde memnunum, ilk kullandığımda alışmasının zor olacğaını dusundum ama tam tersi oldu kısa zamanda alıştırıyor kendine.
  • 07-09-2010, 23:10:08
    #5
    Kesinlikle w7 öneririm.

    4 sene XP kullandım, 9 aydır w7 kullanıyorum çok memnunum.

    XP'den direk w7'ye geç. Sakın vista'ya takılma.
  • 07-09-2010, 23:10:36
    #6
    Şöyle mesela ben oyun kuramıyorum win 7 e. Nasıl diyeceksiniz? F1 2010 indiriyorum netten kurulmuyor hata veriyor ve bir kaç oyun dahi o şekilde.Win 7 den gayet memnunum görsel olarakta süper.Yalnız xp ye geçesim var kararsızım...
  • 07-09-2010, 23:12:36
    #7
    Ozeliklerden uyumluluk modu var denedinmi bilmiyorum ama hiç bi oyunda sorun çıkartmadı red alert 2 gibi antika oyunları seven biri olarak hiç sorun yaşamadım.
  • 07-09-2010, 23:15:16
    #8
    Win7 sağlamdır.XP,linux,Vista ve Sonunda Win7
  • 07-09-2010, 23:16:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    64bit ise işletim sistemi onda az tek crack konusunda sorunlar yaşabilirsin.