Evet arkadaşlar daha önce konu açıldıysa affola.
Windows 7 kullanıcısıyım yalnız xp ye geçmeyi düşünüyorum.Bu konuda web siteyle ilgilenen arkadaşlar neden kullandıkları işletim sistemini açıklarsa sevinirim.