• 07-09-2010, 23:17:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Win7 x32 ve Win7 x64 kullandım. Şuan x64 kullanıyorum. Hem performans, hemde kullanılabilirlik açısından hiç bir sorun yok. Gayet iyi. Ayrıca bugüne kadar oynayamadığım tek bir oyun yok.Super Mario yu denemedim ama
  • 07-09-2010, 23:19:20
    #11
    Win7, ama bizde töre XPdir Her ne kadar Win7 taraftarı olsamda XPye alışagelmişiz.
  • 07-09-2010, 23:19:57
    #12
    halen xp
    hangi exe çalışıyor , hangısı ne ıse yarar , kayıt defrteinden 1000 ler ce data senelerdır avcumuzun ıcı gıbı bılır hale geldık. Sısteme bırak vırusu anlık fazladan bişi çalışşa farkederim. Bunu bırakıp daha taze win7 geç herşeyi baştan öğren daha zamanı var 1-2 servis paketi daha atlatsın bakalım.
    Bu arada 2 sene oldu xp daha çökmedi elimde hala taş gibi hızlı sağlam
  • 07-09-2010, 23:34:54
    #13
    Üyeliği durduruldu
    win 7 64 bit var, huzur var
  • 07-09-2010, 23:52:43
    #14
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Win7 x32 ve Win7 x64 kullandım. Şuan x64 kullanıyorum. Hem performans, hemde kullanılabilirlik açısından hiç bir sorun yok. Gayet iyi. Ayrıca bugüne kadar oynayamadığım tek bir oyun yok.Super Mario yu denemedim ama
    Çalışıyor,nerden aklıma getirdin dur oynayım biraz
  • 08-09-2010, 02:35:32
    #15
    xpyi özlüyorum
  • 08-09-2010, 02:36:59
    #16
    win 7 kullanıyorum en büyük avantajları virüs diye bi korkum yok antivirüs kullmıyorum ve bbilgisayarım canavar gibi xp de gibi kasılma yok görsellik olarak çok daha iyi ve localhost kurulumu xp ye göre kolay
  • 08-09-2010, 02:40:22
    #17
    Üyeliği durduruldu
    w7 x64 kullanınca xp den kurtuldum diyeceksiniz.
    xp ye olan bağımlılık alışkanlık bi kaç gün sizi tuhaf hissettirecektir ama
    w7'nin tadına bakmanızı öneririm
  • 08-09-2010, 23:59:43
    #18
    Windows 7 Vista, XP'yi geçemedi ama 7 en iyisi olmayı başardı.