Win7 x32 ve Win7 x64 kullandım. Şuan x64 kullanıyorum. Hem performans, hemde kullanılabilirlik açısından hiç bir sorun yok. Gayet iyi. Ayrıca bugüne kadar oynayamadığım tek bir oyun yok.Super Mario yu denemedim ama
Çalışıyor,nerden aklıma getirdin dur oynayım biraz