halen xp
hangi exe çalışıyor , hangısı ne ıse yarar , kayıt defrteinden 1000 ler ce data senelerdır avcumuzun ıcı gıbı bılır hale geldık. Sısteme bırak vırusu anlık fazladan bişi çalışşa farkederim. Bunu bırakıp daha taze win7 geç herşeyi baştan öğren daha zamanı var 1-2 servis paketi daha atlatsın bakalım.
Bu arada 2 sene oldu xp daha çökmedi elimde hala taş gibi hızlı sağlam