• 11-09-2010, 22:24:32
    #19
    Üyeliği durduruldu
    xp artık yeni sistemlerde performanslı çalışmıyor windows 7 yada windows vistadan şaşmam ama windows 7 vistaya göre daha hızlı ve daha iyi
  • 12-09-2010, 01:04:28
    #20
    Üyeliği durduruldu
    xp de her hafta format atarken, win7 4 aydır el deydirmedi format cd sine
  • 12-09-2010, 02:00:21
    #21
    bu soru 1-2 sene sonra Windows 98 mi yoksa Windows 7 mi gibi olacak.

    Windows xp eskidi artik.nekadar yapa yapilsada yeni sistemleri kaldiramayacak bir süre sonra.buna örnek olarak windows 98 gösterilebilir.zaman geçtikçe eskiyecektir.yazilimlar değişecek ve sistem kaldirmayacak.En iyisi şimdiden Windows 7 ye alişmak...
  • 12-09-2010, 02:00:35
    #22
    Windows xp 64MB ram olan bilgisayarda bile çalışabilen bir sistemdir, sistem kaynakları tüketimi çok az olduğu için performansı etkiliyor ama win7 gerçekten bir İŞLETİM SİSTEMİ. Vista testi yaptım piyasaya girmeden 1 ay öncesinde, çok hantal ve hatalarla donatılmıştı, versiyonlarını tek tek denedim ama her biri birbirinden beter çıktı. Win7den açıkçası şüpheliydim ama görsellik, kullanım kolaylığı ve stabil çalışması ile gerçek bir yazılım olduğunu kanıtladı, şu anda Media Center 2005 kullanıyorum lisansım olduğu için ama gerçekten güzel yapmışlar. Kullanmaya değer.
  • 12-09-2010, 02:05:49
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xp den w7 ye gectim gayet memnunum.
  • 12-09-2010, 02:07:05
    #24
    Xp kullanıyorum gayet memnunum
  • 12-09-2010, 11:18:27
    #25
    windows 7 kurdum gayet hoş fakat donanım desteklememe vs sorunlar oluşabiliyor bazen geri xpye döneceğim
  • 12-09-2010, 12:11:22
    #26
    windows 7 x64 kullanıyorum herhangi bir problem yaşamadım performansıda gayet iyi